Toimitus- ja maksuehdot

Tuotetiedot:
Tuotekohtaiset tiedot, kuten hinta ja koko, löytyvät kunkin tuotteen sivulta. Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin. Hintoihin sisältyy yleinen arvonlisävero 25,5 %.

Tilaaminen:
Verkkokaupan tuotteita tilataan lisäämällä halutut tuotteet ostoskoriin ja suorittamalla maksu jollakin annetuista maksutavoista. Tarkastathan tilauksen loppusumman vielä ostoskorista ennen tilauksen viimeistelyä. 

Maksutavat:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Paytrailin tarjoamat maksutavat:
Yleisimmät verkkopankit
Korttimaksaminen: Visa ja Mastercard Credit ja Debit, American Express
Luottovaihtoehdot: OP Lasku, OP Tililuotto, Walley, Walley yrityslasku
Mobiilimaksutavat: Siirto, MobilePay, ApplePay, Google Pay

Tilausvahvistus:
Tilauksen hyväksymisen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jossa eritellään tilatut tuotteet, tuotteiden hinta sekä toimituskulut. Tilausvahvistuksen vastaanottaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Samalla asiakas sitoutuu voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimituskulut:
Alle 50 euron tilausten toimituskulut ovat 6,90 € ja yli 50 euron tilaukset toimitetaan veloituksetta. Toimitamme tilaukset nopeasti 1-3 arkipäivässä.

Palautus:
Asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Hygieniasyistä avaamattomia ja käyttämättömiä hiustuotteita voidaan palauttaa, mutta avattuja tai käytettyjä tuotteita ei hyvitetä, ellei tuotteessa ole valmistusvirhettä.

Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa ja myyntikelpoisia. Ennen palautusta asiakkaan on otettava yhteyttä asiakaspalveluun palautusohjeiden saamiseksi.

Hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle, kun palautus on vastaanotettu ja tarkistettu. Vialliset tai väärin toimitetut tuotteet voidaan palauttaa maksutta.